پارساپارسا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره

بره تو دلی من

پارسای مامان راه می‌ره

1392/7/29 10:11
نویسنده : شهلا
227 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم اولین قدم‌هات مبارک

انشاءالله همیشه قدمات در راه پیشرفت باشه

امیدوارم هیچ وقت قدمهات در راه شکستن دلی نباشه

امیدوارم روز به روز زندگیت بهتر از دیروز باشه

دیشب رفتی پیش خاله شیدا تا من و بابا بریم واسه تولد مامان نادی خرید کنیم

وقتی برگشتم دیدم خاله شیدا اینقده باهات کار کرده که عرض فرش 12 متری رو خودت قدم بر می‌داشتی

چشمات رو می‌بستی و دستات رو باز می‌کردی که بتونی خودت رو کنترل کنی نیافتی

 

چقدر خواستنی هستی چقدر دوست داشتنی

 

اینقدر ذوق کرده بودم و تو سینه خودم زده بودم که قفسه سینه‌ام شب درد می‌کرد

 

مامانی خیلی دوستت دارم خیلی زیاد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

عمه حدیثه
29 مهر 92 12:46
انشالله قدمهات هر روز محکم تر از دیروز باشه عمه جان همیشه در راه موفقیت پیش بری عزیز دل این هم برای عرض تبریک
شهلا
پاسخ
عمه جونم یه دونه‌ای ... مامانیم که خیلی خیلی دوستت داره