پارساپارسا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره

بره تو دلی من

بوسيدنت

1392/2/22 16:40
نویسنده : شهلا
250 بازدید
اشتراک گذاری

  مامان فدات شه نمي‌دوني چقده لذت داره وقتي دلت مي‌خواد مامان رو ببوسي

و

فقط دهنت رو مي‌گذاري روي لپ مامان و مك مي‌زني

حس مي‌كنم توي ابرا هستم

ديروز صبح وقتي نشوندمت روي پام كه لباس بكنم تنت و بياييم مهد

گفتم ماماني حالت خوبه درد نداري؟ (روز قبلش اس اس شده بودي)

مظلومانه نگام كردي بعد سرت رو گذاشتي روي سينه‌ام

يعني انگاري دنيا رو بهم دادي ... دوست نداشتم اون لحظه تموم بشه

مامان فداي چشماي مظلومت بشه قد دنيا كه سهله دنيا دنيا دوستت دارم قلب

دست دستي ياد گرفتي و دست دستي مي‌كني

بابايي كلي ذوق مي‌كنه وقتي مي‌گي بابا بابا بابا بابا

جمعه صبح توي طالقان فهميدم باباييت چقدر دوستت داره

شايد از منم بيشتر

چون من به ذهنم هم خطور نكرد كه از طالقان راه بيافتيم بياييم كرج بريم دكتر

اما باباييت سريع گفت حاضر شيم بريم دكتر

همراه با اشك ريختن تو من و بابا هم گريه مي‌كرديم

چقــــــــدر بد بود

خدا رو شكر كه زود گذشت

نمي‌دونم چت بود اما يك ساعت مدام گريه كردي و جيغ مي‌كشيدي

و من مونده بودم مستأصل كه پارساي مظلوم من چرا گريه مي‌كنه

ناراحت

ايشالله ديگه هيچ وقت از اين لحظات بد نداشته باشي

 

راستي مدت‌هاست مي‌خوام عكس اولين عيديت رو برات بگذارم توي وبلاگت نمي‌شه

اينم توي ماشين عمو سعيد بودي ... بعديشم توي اتوبوس

اينم عكساي مشهدت

ببين بابات با تو چه پزي مي‌ده قلب

 

 

 

اينم مال وقتاييه كه ماماني دلش مي‌خواد خنده‌هات رو براي هميشه ثبت كنه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

نیلی مامان کیان
22 اردیبهشت 92 19:32
جانم عاشق خنده بدون دندونم لثشون خوردنیه پارسا خیلی شبیه باباشه هاااا
میترا
23 اردیبهشت 92 6:46
وای ی ی چی شد نوشتم اما پرید انگاری؟ میگم حالا که عکس باباش رو دیدم میگم غلط کردم گفتم پارسا عین شهلاست عین باباشه ماشاا. . . هزار ماشاا. . پسرت خوردنیه باید درسته قورتش داد بذار دستم بهش برسه
خاله شيوا
25 تیر 92 8:55
اي خدا فداي خودت و اين عكس هاي قشنگت مخصوصا اون عكسي كه تو ماشين عمو سعيد گرفتي انگار عروسك نشوندن روي فرمون ماشين قربونت برم عزيز دلم