پارساپارسا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره

بره تو دلی من

جشن دوندوني 2

1392/2/16 14:43
نویسنده : شهلا
1,491 بازدید
اشتراک گذاری

عزيزكم ... نفس مامان امروز 9 ماهه مي‌شي ... فداي دستاي كوچولوت بشم كه ديشب تا حالا ياد گرفتي دست دستي مي‌كني كه بابايي زودتر بياد پيشت

پشت سر بابا گريه مي‌كني و دلتنگي مي‌كني براش

تا حالا ازت دور نشدم ببينم براي منم دلتنگي مي كني يا نه ... اما از بغل من بغل همه مي‌ري

اما از بغل باباييت هيچ جا نمي‌ري ... حتي بغل من

و اما عكساي تكميلي جشن دندونيت

 

قربون اون اشك چشات بشم ماماني

وقتي داشتن بادكنك باد مي‌كردن يكي دو تاش تركيد و تو حسابي ترسيدي و كلي بغض و گريه

بميرم واسه دل كوچيكت عزيزكم

 

 

 

سالاد الويه

 

پان اسپانيا

 

 

كشك بادمجان (دستپخت باباييت)

كيك گوشت

سفره

دوستات روهان و ايليا

 

آرين پسر عمه

 

پوريا و دانيال

مهدي و دانيال و فسقل مامان

 

اينم آخر شبي زده بود به سرم هي ازت چلپ و چلپ عكس گرفتم

توش اينا خوب بود با فتوشاپ روش كار كردم برات

عمركم عزيزكم هر چي مي‌گذره بيشتر دوستت دارم و بيشتر بهت وابسته مي‌شم

اميدوارم روزي نياد كه اين وابستگي تو رو اذيت كنه

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

سارا
16 اردیبهشت 92 18:11
عزیززززززززززززززم . خدا حفظش کنه زیر سایه تون الهییییی
هاله
23 اردیبهشت 92 9:46
خاله جون خیلی اون روز خوش گذشت دست مامانت درد نکنه
mona
29 اردیبهشت 92 18:25
salammmmmmmmm... akh k che naze en aga parsaaaaaaaaaaaa..... onam mishe bache mahd ma.....
خاله شيوا
25 تیر 92 8:56
اميدوارم روزي مامانت عكس هاي دانشگاه و عروسي ات را اينجا بگذاره عزيز دلم