پارساپارسا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره

بره تو دلی من

تولدت مبارک مامانم

1392/5/20 16:49
نویسنده : شهلا
233 بازدید
اشتراک گذاری

 عزیزم دلبندم قشنگم تولدت مبارک

ایشالله هزار سال عمرت باشه

با بابایی چه نقشه‌ها داشتیم برای روز تولدت اما همش نقش بر آب شد

بابایی مجبور شد شیفت بمونه

در نتیجه نشد شام بریم بیرون

تو هم تب داشتی ... و مادر جون از کرج اومد و زحمت نگهداری تو رو به عهده گرفت

که توی مهد اذیت نشی

لحظه تولدت پیش مامان بزرگت بودی12:35 ظهر

حتی نتونستم بهت زنگ بزنم ... باباییت قبلش زنگ زد بهم که تو خوابیدی

نشد هیچ کدوم از نقشه‌ها رو نشد جور کنیم

آتلیه هم نبردمت :(( یعنی اینقده دلم غصه داره که نگو

احتمالاً تولدت برای 24 مرداد هم کنسله چون بابایی باید بره مأموریت

جبران می‌کنم برات می‌دونم که سالیان سال باید برات جشن تولد بگیرم

ایشالله سال دیگه

دوستت دارم قند عسلم

راستی دو تا کار توی روز تولدت برای اولین بار انجام دادی

یکی به ببعی گفتی بع بع

منم عشق می‌کنم هی راه می‌رم بهت می‌گم ببعی می‌گه؟؟؟ تو هم می‌گی بع بع

دومی هم اینکه بالاخره یاد گرفتی در کابینت رو باز کنی و زار و زندگی منو بریزی کف آشپزخونه

 

قربونت برم با اون دست و پای کوچولو و خواستنیت قلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

ملیکا
21 شهریور 92 12:44
تولدت مبارک عزیز دلم. انشالله همیشه توی زندگیت موفق باشی و مامان و بابا رو با موفقیتهات خوشحال کنی


مرسی بابت دعاهای قشنگت خاله جووووون
خاله شیوا
7 مهر 92 7:58
تولدت مبارک عزیزم امیدوارم لحظه لحظه زندگیت سرشار از شادی باشه و همیشه این خنده زیبا را روی لب هایت ببینم عزیزم