پارساپارسا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره

بره تو دلی من

پارسا در همدان

1392/6/26 13:57
نویسنده : شهلا
252 بازدید
اشتراک گذاری

پارسا و بابایی در همدان ... البته منم عکاس بودیم دیگه

ابو علی سینا 

شیر سنگی

گنجنامه

لاله جین

 

 

پارک

و غار علیصدر بسیاااااااااااااار زیبا

 

اینم آقا شیره که دم در ورودی غار علیصدر بود

مسافرت‌ عالی‌ای بود سه تایی خیلی خوش گذشت

تنها ایراد این مسافرت این بود که شما هیچی نمی‌خوردی

فقط دوبار کماج با شیر پاستوریزه خوردی

وگرنه همش چسبیده بودی به شیر فقط شیر می‌خوردی

توی 1 سال و یک ماهگیت 9.800 وزنت بود و 76 قدت

آقای دکتر برای اولین بار گفت وزنت کمتر از نرماله

مامانی کلی غصه خورد شاید به خاطر بیماری و واکسنت باشه

اینم دو تا عکس از یه ذره قبل‌تر

پسرم مریض بود.... مامان بمیره تو تب نکنی

این یکی هم پسرم مثل فرشته‌ها خوابیده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

ملیکا
21 شهریور 92 12:39
همیشه به سفر خاله. قربونت برم که همیشه خندونی. دلم گرفت این دو تا عکس آخریت رو دیدم. انشالله همیشه سلامت باشی عزیز دلم
عمه مهناز(وح)
2 مهر 92 21:03
عمه به قربانت.من تازه یاد گرفتم بیام عکس های قشنگتو ببینم.(التبه با کمک محیا)


آخی چه خوب که اومدی مهناز جونم ...
خاله شیوا
7 مهر 92 7:52
آخ فدای اون خوابیدنت عزیزم که اینقدر ماهی و مظلوم
خاله شیوا
7 مهر 92 7:53
الهی همیشه در کنار مادر و پدرت زندگی شاد و آرامی داشته باشی عزیز دلم و همیشه در سفر و خوشی باشی گلم