پارساپارسا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره

بره تو دلی من

دومین بهار زندگیت مبارک

1392/12/26 9:42
نویسنده : شهلا
269 بازدید
اشتراک گذاری

پارسای عزیزم

چقدر روزها سریع می‌گذرند و تو چه زود رشد می‌کنی

دیگه نی نی نیستی ... دیگه خواسته‌هات رو به هر زبونی که شده بهم حالی می‌کنی

کلمات رو دست و پا شکسته ادا می‌کنی و دل مامان بابا رو می‌بری

چقدر دوست داشتنی هستی ... روز به روز هم دوست داشتنی تر می‌شی

عاشقتم مامانی قشنگم

تو همه زندگی من و بابایی ... همه هم و غممون شده تو هم فکر و ذکرمون آرزوها و آمالمون تویی

بمون همیشه بمون که تو آرامش قلبمونی

دومین بهار زندگیت مبارک عزیزکم

 

پارسا و قیافه گرفتناش برای دوربین بعد از حمام دااااااااااااااااغ

 

 

 

 

توی این عکس ده تا دندونات معلومه ... همش همینقدر دندون داری ... اما سر هر کدوم منو کشتی تا دندون در آورد البته می‌دونم خودت بیشتر اذیت شدی

 

عاشق این شکلک در آوردناتم مامانم

راستی تازگیا می‌خوای خرم کنی بهم می‌گی مامانـــــــــــــــا یا می‌گی ششر (به زبون بابات) :))

 

 

و اما پارسا در اتاق خودش مشغول بازی اول بگم که من و بابا دوتایی عاشق موهای لختت هستیم و به هیچ وجه حاضر نیستیم کوتاهش کنیم ... نمی‌گذاریم بلند بشه عین دخترا اما کوتاه هم نمی‌کنیم پسرونه بلند :) وااااااااااااااااااااااای دوستت دارم عاشقتم ... دندونام پوک شد خوووووووووب

 

 

 

سال خوبی برات آرزو می‌کنم مامانی سالی پر از سلامتی پر از شادی و پر از روزهای خوب و به یاد موندنی

بهترین‌ها رو برات می‌خوام عزیزکم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

عمه حدیثه
28 اسفند 92 14:43
پارسای عزیزم و مامان و بابای گلش امیدوارم سال جدید سال سلامتی و دلی خوشی باشه براتون پارسای عمه هر روز خوردنی تر از قبل میشه
عمه مهناز(وح)
10 فروردین 93 15:59
وای خدا پارسا جونم چه ناز شده سال خوبی رو هم برای عزیز عمه و هم برای مامان و بابای خوبش آرزو می کنم