پارساپارسا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره

بره تو دلی من

پارسا در عید نوروز 93

1393/1/25 14:20
نویسنده : شهلا
408 بازدید
اشتراک گذاری

خوب این عکس مربوط به روز اول خونه دایی مامان هست ... سال تحویل خونه دایی سردار در بندرعباس بودیم

بسی لحظات خوبی بود

 

روز سوم عید پارسا در هتل داریوش بندرعباس

 

 

پارسا و سفره هفت سین هتل داریوش

پارسا با تعجب به مهدی نگاه می‌کنه قربون اون لبات برم من ننه

 

 

پارسا در شمال ... بله از جنوب اومدیم تهران ... دو روزی تهران بودیم به عید دیدنی و دوباره رفتیم نکا .... (اونطرف ساری) پارسا و پسر دایی کیوانش

اینم زاغه مرز هست ... خیلی ساحل خوب و شیک و با امکاناتی داشت خوشم اومد حیف باد گرفت مجبور شدیم جمع کنیم برگردیم خونه

این سویی شرتت رو خیلی دوست دارم .. خیلی بهت میاد عزیزکم قلب

وقتی پارسا چیپس فلفلی می‌خوره و دهنش می‌سوزه... تقصیر خودت بود مامانی اصرار داشتی فلفلی بخوری ...کاملاً هم تو عکست معلومه که با من قهری ... ای قربونت برم من

http://www.lenzor.com/public/public/user_data/photo/907/906387-0a35cf1998dda131df145ca2d60b76e3-l.jpg

پارسا در شکوفه‌های بهای

و بالاخره پارسا در سیزده بدر

 

پسرکم فوتبالیست شده ... قلب

 

 

قربون اون لب و لوچه‌ات برم من

 

مظلوم مامان ... مظلومیت از چهره‌ات می‌باره عشقم

 

بازی با پوآآآآآآآآآ ... عاشق پوریا و بازی کردن باهاشی

 

شیطنت هم از پوریا یاد می‌گیری ... آخه بچه تو رو چه به بالای درخت رفتن

 

دیگه دلم می‌خواد موهات رو کوتاه کنم اما بابایی عاشق موهاته و نمی گذاره

 

 

 و در آخر پارسا وقتی مشمای آجیل رو پیدا می‌کنه و موش موشکی می‌شینه به خوردن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

ف.س سها
25 فروردین 93 12:03
الهی زنده باشه .اونجا که داره چپس میخوره خیلی باحاله خدا مامان و بابای گلش رو براش نگه داره الهی سالهای سال شاد و سلامت و خوش باشید
عمه حدیثه
25 فروردین 93 12:26
عمه جان انشالله عید های خوب و خوشی را پشت سر بگذاری و هر سال سفر های خوش از شمال تا جنوب در کنار مادر و پدر
مهی
25 فروردین 93 12:28
ای الهی دورت بگردم مــــــن چیپس فلفلی می خوره قهر میکنه ، خداااااااااااااا ، ماشالا آقا شده
میترا
25 فروردین 93 17:06
ای قربون شکلت برم مننننننننن با اون موهات که باد رفته توش الهی همیشه زنده باشه همیشه و سلامت
سمیه
26 فروردین 93 10:54
خوشگل و با نمک خاله انش الله عاقبت بخیر بشی انشالله عکسهای عروسیت رو مامانی بذاره اینجا زیر سایه مامان و بابا زندگانی کنی
هاله
6 اردیبهشت 93 14:01
پارسا ماشاالله خیلی زود بزرگ شدی خدا حفظت کنه 120 ساله بشی سایه پدر و مادرت بالای سرت باشه همه عکساتو دوست دارم بخصوص اونی که لب ساحل روی سنگه نشسی و داری میخندی مثل موش کوچولو