پارساپارسا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره

بره تو دلی من

روزم مبارک ... :-*

1393/1/31 16:07
نویسنده : شهلا
287 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی خوبی

روزم مبارک ... قربونت برم که زبون نداری روزم رو تبریک بگی

به جاش دیشب اینقدر منو خوشحال کردی که نگو

حسابی غذا خوردی و اصلاً اصلاً منو اذیت نکردی ...

اینقدر که وقتی توی رختخواب کنارت خوابیدم و به کارات فکر می‌کردم

از ته ته قلبم حس کردم که یک روز خوب به مامان هدیه دادی

دوستت دارم

یه اعتراف بکنم؟

من عاشق دختر بودم و هستم

اما

تو اینقدر مهربونی اینقدر مهربونی

اینقدر شیرینی که

شاید اگر دختر بودی اینقدر از بودنت لذت نمی‌برم

همیشه گفتم خدا کنه اگر خدا چیزی به آدم می‌ده ...... از هر نوعش

خوبش رو بده

و فکر می‌کنم خدا شیرینترین فرزند دنیا رو بهم داده

مرسی که هستی عشقم

می‌خوام بدونی که با تو به اوج خوشبختی می‌رسم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

الهام(مامان اميرحسين)
31 فروردین 93 16:09
مادر یعنی به تعداد همه روزهای گذشته تو، صبوری... مادر یعنی به تعداد همه روزهای اینده تو، دلواپسی... مادر یعنی به تعداد آرامش همه خوابهای کودکانه تو، بیداری... مادر یعنی بهانه بوسیدن خستگی دستهایی که عمری به پای بالیدن تو چروک شد... مادر یعنی بهانه در آغوش کشیدن زنی که نوازشگر همه سالهای دلتنگی تو بود... مادر یعنی باز هم بهانه مادر گرفتن...!!! روزت مبارک