پارساپارسا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره

بره تو دلی من

بابا ماشین ددر

1393/2/14 11:27
نویسنده : شهلا
398 بازدید
اشتراک گذاری

فسقلی مامان خیلی دوستت دارم

جمعه بابایی سر کار بود ... قرار شد تا برسه ما بریم پارک یه دور بزنیم

تو تاب تاب سوار شی

بهت می‌گم مامانی بریم ددر

می‌گی بابا ماشین ددر

می‌گم بابایی نیست بریم ددر

با تأکید می گی بابا ماشین ددر

می گم بابایی نیست با کالسکه بریم ددر

سرت رو کج می‌کنی می‌گی

بابا ددر خنده یعنی از موضع بابا پایین نیومدی بیخیال ماشین شدی اما بابا نه

 

خلاصه لباس پوشیدیم بی بابایی رفتیم ددر

اما بابایی بهمون رسید و

توی پارک همش با باباییت تاب تاب بازی کردی و سرسره سوار شده

چقدر خوشبختم که شماها رو دارم

همه دنیای من شمایید

 

اینم آخرین عکسات

آها راستی موهات رو کوتاه کردیم ... اما وقت نکردم ازت عکس بگیرم

 

بهت می‌گم آقاهه با موهات چیکار کرد می‌گی پخ پخ و موهات رو نشون می‌دی قهقهه

 

شیرین شیرینم دوستت دارم

 

پارسای کاکائو خور من



همچین با دقت می خوره که نگو



اینم پارسا و آرین که نشستن روی فوتبال دستی ... به جای بازی کردن رفتن روش نشستن!!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

عمه مهناز(وح)
10 اردیبهشت 93 19:21
عمه چه قدر ناز شدی قربون اون شکلات خوردنت