پارساپارسا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره

بره تو دلی من

جيگر مامان

1391/11/30 9:04
نویسنده : شهلا
349 بازدید
اشتراک گذاری

آخه مامان بخورتت با اين شورت اسليپت ... فسقلي دوستت دارم ... مي‌ميرم برات

 

يعني فقط تو رو بايد گاز گرفت

الهي مامان فدات بشه... آخه دندونام پوك مي‌شه فسقلي

الهي فدات بشم كه تازگيا ياد گرفتي توي وانت مي‌شيني ... تازه همش مي‌خواي آبي كه از شير مياد رو بگيري اما نمي‌شه كه خنده

خوشم مياد اينطوري نشستنت رو ... به قول يكي از دوستام (مريم) مثل شيخ‌ها مي‌شيني قلب قربون خودت و كالسكه‌ات .... داشتيم مي‌رفتيم عروسي خاله ستاره قلب

اينم عكس عروسي خاله ستاره

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان کوثری
30 بهمن 91 9:13
اگر دنبال تقویم 92 با عکس کودکتون هستین!!! اگر میخواهید جشن تم دار بگیرین !!!! حتما سری به مابزنید و طرح های زیبا و بینظیر ما رو ببینید http://temparti.blogfa.com/ هر طراحی که شما بخواهید تو سریع ترین زمان انجام میشه
مامان سلما
2 اسفند 91 14:11
واه واه چه عکسایی ... حواسم باشه دخترم نیاد این طرفا که پسرت دلشو ببره ! هزار ماشالله به این گل پسر خوردنی خدا حفظش کنه
ملیکا
19 اسفند 91 14:47
وای من عاشق عکس آخریشم.خیلی خوردنیه ماشالله


منم عكس آخريش رو خيلي دوست دارم
مي‌خواستم بدم بزرگش كنن اما گفتم بگذارم ازش آتليه عكس بگيرم
مریم
19 اسفند 91 14:48
قند و عسل ، قربون اون چشمهای مظلومت بشم . هزار ماشالله به قد و بالات . می گما شهلا جون عروس خواستی دختر من هم هستا .


مهتا خانم عمراً ما رو تحويل بگيره ... بعدشم تو كلي داماد داري كه آدم مي‌ترسه اعلام حضور كنه كتك بخوره
خاله شيوا
21 اسفند 91 10:51
فداي خودت با اين عكس هاي نازت مخصوصا با اون شورت قشنگت اون روز اينو پات كردم و تا تونستم ..... را ماچ مالي كردم آي چسبيد