پارساپارسا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره

بره تو دلی من

نفس مامان شش ماهه شد

1391/11/17 12:12
نویسنده : شهلا
255 بازدید
اشتراک گذاری

 

 نفس مامان شش ماهت ديشب تموم شد

الهي مامان فدات بشه كه با هر روز بزرگتر شدنت دل مامان رو بيشتر مي‌بري

ديشب به افتخار پايان شش ماهگيت من و بابا و تو سه تايي جشن گرفتيم و من يه پيراشكي خوشمزه پختم ... تو هم هي دست و پا مي‌زدي و دلت مي‌خواست بخوري

منم از نونش ريز ريز مي‌كردم تو دهن خوشكل و كوچولوت

قلبدنياي مامان دوستت دارم قلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان کوثری
12 اسفند 91 14:18
تقویم 92 با عکس کودک عزیزتان کارت تبریک عید با عکس کودک دلبندتان طراحی تم های مختلف جشن همه با طرح های زیبا و متفاوت به یه بار دیدن می ارزه حتما از طرح های ما دیدن کنید http://temparti.blogfa.com/ امیدوارم مورد پسندتون باشه منتظر شما هستیم
مامان آرشيدا قند عسل
12 اسفند 91 14:59
شش ماهگيت مبارك گل پسرييييييييييييييييييييييييي شيطون بلا اتل متل واست بخونم بزني رو پات بخندي
خاله شيوا
21 اسفند 91 10:48
واي اينقدر شعر ار دوست داري كه نگو يك توپ دارم قل قلي هست را توي گوشت ميخونم تو هم آروم گوش ميدي فداي اون قيافه ماهت بشم


كلاً با موسيقي حال مي‌كنه ... حالا چه شعر خالي باشه چه آهنگ