پارساپارسا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره

بره تو دلی من

بیست روز به دیدنت مونده

1391/5/1 16:10
نویسنده : شهلا
435 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامان

خوبی .... جات تنگ شده می‌دونم اما باید تحمل کنی

هنوز 20 روز مونده تا بتونم تو رو توی آغوش بگیرم و نوازشت کنم

پنجشنبه پیش که رفتیم برای سونو وزنت 2.700 بود و من از اینکه می‌بینم تو سالمی خیلی خوشحالم

خونه هنوز تکمیل نشده در نتیجه وسایلت هم چیده نشده ... چقدر دلم می‌خواست وسایلت رو می‌چیدم

چقدر دلم می‌خواست از همه‌اشون برات عکس می گذاشتم اما خوب قسمت نبود

یه کوچولو صبر کنی از خودت و وسایلت همه با هم همینجا عکس می گذارم

پارسای مامان دوستت دارم

می دونم با اومدنت به این دنیا یه پاک کن گنده می شی واسه همه دلتنگی‌هام و همه غصه‌هام

امیدوارم این همه غصه روی تو اثر نگذاشته باشه و تو سالم صبور و صالح باشی

پارسای گلم حس می‌کنم با به دنیا اومدنت یه دنیا شادی به زندگیمون میاری

وقتی تصور می‌کنم دستای کوچولوت رو پاهای کوچولوت رو دلم ضعف می‌ره

نمی‌گم زودتر سر موقع بیا اما صحیح و سالم

بیصبرانه منتظر دیدنت هستم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

شيوا
2 مرداد 91 10:38
خاله جون من هم بي صبرانه منتظرت هستم براي بغل كردن و بوسيدنت
زهره
4 مرداد 91 22:22
شهلا جان امیدوارم وجود پارسای عزیز سراسر شادی و برکت تو زندگیتون باشه