پارساپارسا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره

بره تو دلی من

پارسا و خرید فرش با طرح ماشین

1393/10/23 8:55
نویسنده : شهلا
679 بازدید
اشتراک گذاری

حیفم اومد این عکسای خوشکل رو توی وبلاگت نگذارم

از حمام که میایی بیرون لپات قرمزه ... یعنی عاشق دون دونای آب روی صورت ماهتم مامانی محبت

 

http://www.lenzor.com/public/public/user_data/photo/6602/6601196-22b0e6b550626c70f0ea01eaae5a7cb6-l.jpg

از مهد که میگیرمت تازگیا خیلی پسر خوبی شدی خودت پیاده میایی ... امــــــــــــا یک مغازه فرش فروشی هست که پادری ای داره به شکل ماشین چند وقت بود گیر داده بودی که برات بخرم ... از اونجایی که همه خریدهامون رو با بابایی انجام میدیم ... همش بهت میگفتم با بابایی میاییم

تا اینکه دیروز تصمیم گرفتم برات بخرم با توجه به اینکه بابایی وقت نمیکرد بیاد باهامون خرید ... رفتیم توی مغازه تو گیر دادی که الا و للا نه ... بنده خدا آقاهه هاج وواج مونده بود ... بعدشم گیر دادی که زنگ بزنیم به بابا ... تا بابایی گوشی برداشت گفتی بابا بیا اینو بخر ...و با دستت فرش با طرح ماشین رو نشون دادی

خلاصه با زور شما دست خالی برگشتیم خونه !!!!!

 

 

این یکی عکس هم مربوط میشه به کله صبح که من مجبورم لباس بکنم تنت و ببرمت مهد

همیشه خیلی آروم لباس تنت میکنم که بیدار نشی ... و از اینکه هر روز خواب تحویلت میدم خیلی خوشحالم اصلاً دلم نمیخواد صبح بیدار بشی اینطوری حداقل تا تایم صبحانه که 8.5 هست میخوابی و من بابت زود بیدار کردنت عذاب وجدان ندارم

پسندها (1)

نظرات (1)

عمه حدیثه
29 دی 93 13:37
پسر ما همیشه گل بوده و خواهد بود.انشالله عمرش مثل گل نباشه..همیشه لبش خندان باشه